Víkend na Harrachově a závody v aquatlonu v Liberci

15. dubna 2013 v 9:54 | Eva |  Závody 2013
V pátek 12.4.2013 odpoledne, po střeleckém tréninku, odjela dvěma osobními auty (děkujeme Nachtigallovům za zapůjčení jejich auta Smějící se) část naší tréninkové skupinky na víkend do Harrachova.
Na chatu sportovního klubu policie jsme dorazili v pořádku, trošku nás však překvapilo množství sněhu, které nám nedovolilo zajet až k chatě. Vše jsme museli do chaty odnést z parkoviště - ještě že jsme měli jen malá zavazadla Mrkající.
Po večeři jsme vybalili a kluci šli spát hned, zřejmě unaveni z dojmů a holky hned poté, co "dožvanily"…
Ráno jsme vstávali už v 7:00 hodin a po snídani jsme odjeli do nedalekého Liberce na závody v aquatlonu (spojení plaveckých a běžeckých závodů).
V Liberci mají hezký, padesátimetrový bazén, kde proběhla prezentace. Ihned jsme se šli rozplavat a čekalo se na zahájení závodů. Všichni jsme plavali 200 VZ.
Plavání se nejlépe povedlo Aničce a Agátě - obě zaplavaly čas 2:51. Kačka plavala 2:53 a Julča 3:25. Všechny holky se od minulého týdne zlepšily a zaplavaly si osobáčky.
Tomáš a Mates dvoustovku v závodě plavali poprvé. Mates zaplaval čas 3:08 a Tomáš 3:21. U kluků se jedná o ustavující osobní rekordy - je tedy co vylepšovat S vyplazeným jazykem.
Po vyplavání jsme se přesunuli na galerii bazénu, kde jsme se sušili, svačili, sledovali závody a čekali jsme na start běžecké části.
Běžecká část probíhala na nedalekém náměstí u radnice. Trať byla pěkně připravená - běželo se ulicemi města, po dlažbě v poměrně náročném kopcovitém terénu. Při rozběhání jsme měli čas na důkladnou prohlídku. Start na 2000 metrů byl pro všechny kategorie (mladší i starší, holky i kluky) dohromady. Na start se tedy postavilo 36 závodníků a vybíhalo se s handicapy. Všichni postupně vyběhli zdolat své čtyři okruhy… Do cíle přiběhla nejdříve Kačka (čas běhu 8:32) jako celkově čtvrtá nejrychlejší dívka. Čtyři vteřiny po ní doběhla Anička (běžecký čas 8:37). Potom cílem proběhl Mates (běh 8:34), Agáta (9:07), Julča (8:38) a Tomáš (9:25). Všichni bojovali a předbíhali soupeře, aby se umístili co nejlépe…
A jak to dopadlo? Anička byla ve své kategorii druhá, její výsledný čas byl 11:29. Kačka brblala, že se nenarodila dříve, protože ve své, mladší, kategorii obsadila třetí místo s výsledným časem 11:25. (Holky dostaly medaile, diplomy a věcné ceny - krásné plavecké čepičky). Agáta byla šestá s časem 11:58 a Julča sedmá s časem 12:03. V kategorii mladších žáků se Mates umístil v čase 11:43 na pátém místě a Tomáš na desátém - čas 12:46.
V Liberci jsme si zkrátili čekání na vyhlašování výsledků obědem u Mc Donaldu a utrácením kapesného nakupováním sportovního oblečení ve stánku firmy GASO.
Po příjezdu na Harrachov jsme se učili a připravovali do školy. Následovala večeře a potom jsme se dívali na film a jedli popcorn … a dříve, než jsme stačili zbořit chatu, jsme byli zahnáni do pelechů…
V neděli ráno jsme vstávali později, ale ještě před snídaní jsme vyběhli na ranní probouzecí rozběhání, na okruh 1 km Zamračený. Po snídani jsme si připravili střelnici a na sněhu jsme odstříleli v polních podmínkách střelecký trénink (a celkem nám to všem šlo). Po střelbě následoval krátký výběh ve sněhu…. oběd a po něm čas na učení. Ve dvě hodiny jsme odjeli auty do Polska na běžky, kde jsme ve Sklářské Porubě nastoupili do stopy a doběhli na Orle a zpět. Byl to zřejmě poslední výběh na běžkách této zimy. Po návratu na chatu jsme svačili, uklízeli, balili, nanosili vše do aut a odjeli do Prahy…
Děkujeme všem, kdo nás vybavil dobrotami na snídaně.
Další víkend v Harrachově (nebo možná někde jinde) je naplánován na 31.5 - 2.6.2013. Podmínkou účasti je absolvování plánovaných pětibojařských závodů (Praha 28.4., Plzeň 11.5., Bystřice 25.5.) a velmi dobrá tréninková morálka. Nemoc, úraz apod. samozřejmě omlouvá. Omluvy trenérovi sms, mail nebo zde na blogu...

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.